Jak postupovat v případě reklamace:
Jak postupovat v případě odstoupení od smlouvy (vrácení zboží):
Při odstoupení od smlouvy musí být vámi zpět zaslané zboží nenošené, nepoškozené, zabalené v originálním obalu.
Zboží nesmí být nikterak užíváno.
Peníze zašleme zpět na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží.
Nevyhovující zboží nám vraťte a vytvořte si novou objednávku. Nové zboží tak dostanete rychleji než zpracujeme vrácený balíček.
Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím, činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba. Životnost zboží není shodná se záruční lhůtou, ale závisí na frekvenci a způsobu používání, ošetřování a celkovém zacházení se zakoupeným zbožím. Záruka se vztahuje pouze na vady, které vznikly prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným zacházením, mechanickými vlivy nebo špatnou údržbou a praním. Prodávající je povinen vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci (fakturu), která obsahuje údaje o zákazníkovi a učiněné objednávce. Reklamace bude vyřízena opravou zboží, výměnou zboží nebo vrácením peněz kupujícímu.
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (zásilka v internetovém obchodě), má kupující spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V odstoupení od smlouvy je třeba uvést číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14denní lhůty. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající (dodavatel) právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením předmětného zboží, a to dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Prodávající (dodavatel) je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Vrácené peněžní prostředky budou zaslány zpět na bankovní účet spotřebitele.
Adresa pro vrácení zboží nebo reklamaci
fashion 1920
Zuzana Capeková
Londýnská 329,
463 03 Stráž nad Nisou
Prysk Podrobnější informace o vrácení či reklamaci naleznete v reklamačním řádu a obchodních podmínkách.